Saturday, June 8, 2013

Cuti Sekolah Maaaa

Assalamualaikum...hai...

Masa aku tengah meng'update'kan blog ni, aku tersangkut dalam kesesakan lalu lintas kat highway Seremban...mak engkauuuu panjang gilerrrrrr jem nye. Ye lah esok kan ada yg dah mula sekolah setelah habis musim cuti penggal. Aku yg tersangkut ni dalam perjalanan dari Melaka balik ke kamoung halaman di Kulim.

Ke Melaka sebab ikut rombongan pengantin sepupu. Sepupu kahwin dengan orang Melaka. Cheq awai awai lagi dok berangan nak makan Asam Pedas Melaka yg sedap tu. Tapi hampaaaaa sebab tak sempat. Kami cuma pi pekena ikan bakaq di Umbai je. Tak pa laa cheq pujukkan hati, balik rumah nanti cheq nak masak Asam Pedas jugak. Masak sendiri makan lagi puassss.

Tapi best untuk abah sebab abah tercapai jugak nak makan masak lomak daging salai. Rumah kenduri masak daging salai arghhhhh sedap sangat sangat. Skala 1 hingga 10 aku kasi 10
sebab sedap menepati citarasa aku. Tak sempat nak snap gambar sebab bila masing masing
nampak daging salai tu terus berpinau biji mata den...

No comments:

Post a Comment