Thursday, June 6, 2013

Eh eh camner boleh tak kenal?

Assalamualaikum...hai...

Punyalaaaa lama giler aku tak update blog. Entah berapa banyak cerita kengkawan blogger yang aku ketinggalan maa. Sekali bukak mak oiii banyaknye cerita. Syok syok pulak tu.
Banyak sangat urusan yang perlu di ' settle' kan akhir akhir ni. Dengan kenduriiii banyak gilerrr tak usah dicerita la kan. Sana sini sinun orang tawen....syoknya depa dah tawen yeaaa. Dah sampai seru kan.

Okey sebenaqnya malam ni baru ja tak sat, aku chatting dengan sorang member ni. Kenal dalam pesbuk. Sembang punya sembang ghupanya, dia ada blog jugak. Yeaaa bestla sebab jumpa member yg sama kepala kamcheng la kiranya. Dia pun tak sombong, baik. Cheq suka! cheq suka!..

Sembang punya sembang dia ada taip nama Ben Ashari...aku ni dok fenin kapla, sapa pulak Ben Ashari ni? Pelakon ka? Retis ka? Penyanyi ka? Majistret ka? ngeh ngeh pinjam skrip Nyonya Mansur jap....jangan marah arrr nanti kena juallllll.

Aku ni jenis jujur, tak reti nak hipokrit. Kalau tak tau memang aku cakap tak tau. Jadi aku pun tanya la member ni, sape tu Ben Ashari? dia kata laaaa blogger terkenal tu, aduhhhh camner aku boleh tak kenal ni? Yang aku kenal Fatin Liyana hehe dan ada laaa lagi. Aku pun google la nama Ben Ashari.

Sekali bukak blog dia, tengok profile picture dia perghhhh hencem banget dong... sekali turun bawah sikit tengok entri entri dia yg sebelum ni, ' hadiah perkahwinanku '.... alaaa omak dia udah kawen rupanya...hehe tak pe la kannnnn. Best jugakla baca blog dia. Anyway thanks to my fren... aku rasa kalau dia baca entri ni dia tahu aku maksudkan dia tuuu...

Okey lah...kita kena tido dulu. Esok nak berangkat ke Melaka Bandaraya Bersejarah. Majlis bertandang lah pulak.....

No comments:

Post a Comment