Tuesday, March 5, 2013

Button

Assalamualaikum

Lama bebenor aku tak update blog aku nih. Tak de mood dan tak de citer. Citer pergi Bandung pun tak selesai lagi. Insyaallah aku akan habiskan citer Bandung nanti.

Tapi kali ni bukan nak citer pasal Bandung. Nak citer pasal butang baju blous. Aku ni memang dari dulu ada problem dengan butang baju blous. Kalau beli blous berbutang, perkara wajib aku buat ialah :

1.  Bila nak pakai blous berbutang tu mesti nak kena cafi brooch yang kecik comey untuk dipinkan kat jarak antara butang tu yg penting kat area dada wokeh..

2.  Mak aku tailor jadi mesti mak ada stok butang tap tu. Aku panggil butang tap je tak taula korang panggil butang tu butang apa. Kenala jahit antara jarak butang tu.

Haaaa kenapa aku wajib buat 2 menda nih? Sebab setiap kali pakai baju berbutang, mesti akan terbuka ternganga kat area tutttt. Tak mo la jadi tontotan umum wokeh. Lainla JLo ke Mariah Carey ke of course la diaorang nak umum lihat buah betik diaorg yg segar bugar tu kan. Kalau aku buat camtu hehhhhhhh mau kena kerat 14 dengan mak aku.. oh tidaaakkk.

No comments:

Post a Comment