Sunday, January 6, 2013

Penangan blog

Assalamualaikum

Semenjak dua menjak ni aku jadi ketagih blogging. Aku korek blog orang ni korek blog orang nu..aku baru kat sini jadi aku masih tak berapa nak faham function dia. edit sana edit sini. template aku ni dah 10 kali aku tukarrr !! tu pun tak puas hati lagi sebab tengok blog yg dah expert cantik giler template diaorg..( aku mula cakap sorang sorang eiiii cantiknya camner dia buat ni cute nye )

Sebenarnya aku memang minat menulis dari dulu lagi. siap ada diari lagi. tapi diari aku dah 'arwah' tenggelam dilaut Batu Feringghi dek perbuatan orang tuttt..(arrggh usah dikenang kenangan lalu yg menyakitkan jiwa). Dulu aku ada akaun Multiply. kat sana la aku jumpa kak aya, lina, fara ( puan munga ) dan ramai lagilah..tapi yg tersenarai tu kira rapat la still keep in touch each other melalui medium fb. cuma sorang je aku pernah meet face to face iaitu puan munga. siap tidur sekali sekatil di Chemor...( sweet memory ).

Ok berbalik pada blog, petang tadi aku tak puas hati apasal aku tak bole upload gambar aku? mulala aku kalut sms lin tanya. aku memang minah kalut cepat gabra ( dah lama tak guna perkataan ni ) kalau jadi apa apa. Dan aku ada perangai jenis takkan mengalah selagi tak dapat apa yg aku nak. So petang tadi lepas Asar aku duduk melepak depan tv sambil pasang niat nak lipat baju sebakul. tapi tangan dok pegang tab. aku tak puas hati tak bole upload gambar jadi aku dengan leka sign in blog. cam biasa korek sini korek sana and lastly bole jugak aku upload gambar. tak sedar masa berlalu rupanya dah nak manghrib. tapi baju satu pun tak lipat.

Tiba tiba jeng jeng...mak sergah aku dari belakang "

No comments:

Post a Comment