Sunday, January 6, 2013

sambungan Penangan Blog

* ni sambungan entry aku Penangan Blog ( bole pulak sambung sambung ye. sebenarnya aku hadapi masalah bila nak edit post aku tak bole nak cursor kat tempat aku nak edit, aku kot yg tak pandai nak guna...)

sambungan :
jeng jeng mak sergah aku dari belakang " laaaa satu baju pun hang tak lipat lagi hang dok buat apa ??? ( nada marah gulppp )

aku : ayus dok edit blog..ala satgi ayus lipat la

aku tengok muka mak masam jerrkk. marah arr tu. oklah aku letak tab tepi terus lipat baju. Setelah 10 minit siap semua baju aku lipat. Aku ambil balik tab dan meneruskan agenda aku yg tertangguh..edit blog.

tetiba mak jerit dari luar rumah
mak : tingkap hang tak tutup ka dah manghrib ni... keja dok kelebet menatang tu

aku : ya la ayus tutup . aku bingkas bangun terus tututp tingkap semua pasang lampu dah maghrib pun patut aku rasa gelapppp hihi .

mak : dah la main tab tu dah maghrib ni...

aku : ok sat ja hihi.

bila dah selesai post entry pasal red velvet kek, aku baru tersedar asyik giler aku dengan blog ni. dah tak ingat nak mandi, tak ingat makan??? bohongla Nurul Fairuz baru ja tadi aku makan nasi beriani 2 pinggan dan sepotong red velvet air tangan aku ngeh ngeh ( kembang setaman ).

Disebabkan blog jugak sekarang malam malam aku tidur lewat. Kadang kadang pukul 3 pagi baru nak tidur tu pun setelah dengar bunyi ayam berkokok... hihi

* pendek kata...benda baru memangla jadi jakun sat huhuhu ( ye ke pendek kata? bukan nurul fairuz kata ke? )

Terima kasih yg sudi baca entry aku ni...ok selamat malam

No comments:

Post a Comment